kelas dan seminar bisnes ~ Korset *Elken DX by Liza

Friday 24 May 2013

kelas dan seminar bisnes

Apa perlunya kelas dalam bisnes ini ? 
Perlukah kita hadir ke majlis ilmu ? 

Dalam bisnes ini, Ilmu amat penting. Bukan hanya setakat bisnes ini shj, nak buka kedai burger pun nak kena tahu cara2 nk buat burger, Cara nak pancing customer dtg kedai, Cara nak bercakap, Cara nak handle pekerja sekiranya ada, Bermacam2 perkara nak kena ambil tahu. 
Begitu juga dlm bisnes ini. Cara nak promot produk. Ada bermacam2 produk. kalau tak tahu, mcmana nak meniaga. Cuma yg best dalam bisnes ini, kita dibimbing from zero. every single step you will be guided. Bila dah ada rakan kongsi, perlu jugak ambil tahu mcmana nak bimbing rakan kongsi. Nak kembangkan rangkaian. Dalam bisnes ini, besar rangkaian kita, besar lagi income kita. Cuma perlu tahu, apa yg perlu kita buat untuk jadi pemimpin. Semua ini, kita akan diajar. Kalau bukan di kelas, dimana lagi ?

Petikan berikut diambil daripada blog Dr. Azizan Osman. Terima kasih untuk dikongsi.
lizaelken,elken dx,seminar marketing power
Dr. Azizan Osman
Hari ni kita kena faham dulu kenapa diorang ni tak nak pegi ke kelas-kelas macam ni..Lagipun,kalau kita faham sebabnya…kita cuba untuk tidak buat perkara yang sama untuk anak-anak kita..Supaya bila anak-anak dewasa, mereka jenis yang suka mencari ilmu tak kira umur..Supaya diorang ni tak ikut perangai macam ayah dia atau ibu dia yang tak suka mencari ilmu…Kerana bukankah dengan ilmu sahaja akan membuatkan hidup kita berubah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...